اجرای عملیات خط کشی ترافیکی معابر و آشکارسازی سرعتکاه های ارس

  • يکشنبه 18 مهر 1400 - 08:56
  • ارس
  • 0 دیدگاه
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای عملیات خط کشی ترافیکی معابر و آشکار سازی سرعتکاه ها در محدوده ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، وحید مقدم زاده با اعلام این خبر گفت: با عنایت به آسفالت ریزی و لکه گیری معابر محدوده و نیز افزایش روزافزون وسائط نقلیه و ساماندهی ترافیک و تعیین مسیر عبور خوروها و جلوگیری از بروز تصادفات و اختلال در حرکت خودروها، اجرای خط کشی طولی خیابان ها و معابر و آشکار سازی سرعتکاه ها در محدوده منطقه آزاد ارس آغاز شد.
مقدم زاده با اشاره به اینکه خط کشی ترافیکی معابر محدوده ارس توسط مدیریت امور شهری و روستایی و با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جلفا اجرا می شود، افزود: تامین رنگ و گلاسبید مورد نیاز خط کشی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال بر عهده سازمان منطقه آزاد ارس و اجرای آن با رعایت قوانین خط کشی به صورت ممتد و منقطع بر عهده اداره راهداری می باشد.
وی در خصوص محورهای خط کشی اضافه کرد: این خط کشی ترافیکی شامل کل محدوده جلفا و محور جلفا مرند تا پایان محدوده استحفاظی اداره راه و ترابری شهرستان جلفا می باشد.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس اعلام داشت نظم بخشی ترافیکی و فراهم آوردن مسیرهای قابل رویت در طول شبانه روز، تسهیل در امر عبور و مرور رانندگان و زیبا سازی معابر سطح شهر از اهداف اجرایی این اقدامات در منطقه آزاد ارس می باشد و با توجه به اهمیت این اقدامات روند انجام این عملیات خط کشی ترافیکی در سطح معابر تداوم خواهد یافت و تمامی معابری که نیاز به این عملیات دارند بر اساس برنامه زمان بندی شده خط کشی خواهند شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :