با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد؛

اختتامیه نخستین جشنواره محصولات فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی قشم

نخستین جشنواره محصولات فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی قشم با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و با انتخاب 15 بانوی هنرمند، به کار خود خاتمه داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، این مراسم هم‌زمانی با نخستین روز از هفته گردشگری با حضور علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از معاونان و مدیران این سازمان و فعالان صنایع‌دستی جزیره در حاشیه افتتاح نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی شهر قشم برگزار شد.
323 اثر در این جشنواره از سوی 125 تَن از فعالان عرصه هنر جزیره، 6 شرکت تعاونی و پنج کارگاه صنایع‌دستی شرکت داده‌ شد که از بین این آثار، 290 اثر به نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی شهر قشم راه‌یافت.
این هنرهای دستی بازگوکننده خلاقیت‌های هنرمندان شهرها و روستاهای جزیره قشم و بخشی از میراث ملموس این منطقه است که برای بازدید علاقه‌مندان به هنرهای بومی و محلی در محل موزه ژئوپارک قشم به نمایش درآمده است.
در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره محصولات فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی قشم، از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، 15 بانوی هنرمند قشمی با اهدا تندیس، لوح سپاس و جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :