به منظور حضور در رویداد نمایشگاه و همایش IFEEX 2020؛

مشاور رییس جمهور وارد جزیره کیش شد

 مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، به منظور حضور در رویداد نمایشگاه و همایش IFEEX 2020 وارد جزیره کیش شد.

به گزارش فرینا، «سعید محمد» در قالب سومین سفر خود به مناطق آزاد کشور، به مدت سه روز در جزیره کیش اقامت دارد و گشایش رویداد IFEEX 2020 کیش (نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز و پتروشیمی مناطق آژاد و ویژه اقتصادی کشور)، حضور در غرفه ها و نشست با سرمایه گذاران شرکت کننده در این رویداد از برنامه های سفر وی است.
مشاور رییس جمهور در بدو ورود به جزیره کیش با حضور در مزار شهدای گمنام جزیره کیش به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
سعید محمد در جمع خبرنگاران گفت: توسعه جزیره کیش برمبنای گردشگری طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه محوری این دبیرخانه در دولت جدید است.
وی همچنین در جریان سفر خود به جزیره کیش با سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی، ائمه جمعه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش دیدار و از طرح های نیمه تمام و واحدهای صنعتی و تولیدی این جزیره بازدید می کند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، ساعت 20 امروز دوشنبه سوم آبان از طریق برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه کیش به صورت مستقیم با مردم این جزیره گفت و گو می کند.
سعید محمد، پیش از این به مناطق آزاد اروند و انزلی سفر کرده بود و کیش سومین مقصد وی برای بازدید از مناطق آزاد است.
نمایشگاه و همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدید پذیر در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی موسوم به رویداد IFEEX 2020 کیش دوشنبه سوم تا چهارشنبه پنجم آبان سال جاری برگزار می شود.
منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است و سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان نماینده دولت ماموریت دارد این منطقه به محیطی امن، آرام و پاک، برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی آموزشی تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوری های نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس تبدیل شود.
ماموریت این سازمان بر اساس طرح جامع 20 ساله مصوب 1372 آغاز شده و حضور سالانه حدود 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی و سرمایه گذاران متعدد از نشانه های تحقق این طرح است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :