مشاور رئیس جمهور از واحد صنعتی آمیکو بازدید کرد

«سعید محمد» مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در جریان سفر به منطقه آزاد ارس از شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) بازدید کرد.

به گزارش فرینا، گروه صنعتی ارس خودرو دیزل (آمیکو) در زمان احداث با سرمایه ثابت بیش از 635 میلیارد ریال و سرمایه در گردش یک هزار و 250 میلیارد ریال خط تولید پیکاپ، کامیون و کامیونت را راه اندازی کرد.
در حال حاضر کل سرمایه گذاری محقق شده در این مجموعه صنعتی بیش از 7 هزار و 800 میلیارد ریال است.
گروه صنعتی آمیکو از شرکت های بزرگ مستقر در منطقه آزاد ارس است که در مدت بیش از30 سال از احداث اولین واحد صنعتی اقدام به توسعه و تأسیس شرکت ‌های متعدد کرده است.
این واحد صنعتی انواع موتورسیکلت، آبگرمکن خورشیدی، انواع کولرهای گازی، کلاه ایمنی موتور سیکلت، انواع باتری، پانل های سقفی و دیواری ساندویچ پانل، انواع رنگ های پودری الکترواستاتیک، دستگاه های رنگ پاش الکترواستاتیک و خودروهای دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دوگانه سوز را تولید شده است.

گفتني است؛ «سعید محمد» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در چهارمین سفر خود به مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد ارس سفر کرد.
مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر 2 روزه خود به منطقه آزاد ارس، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروژه های عمرانی، کشاورزی و زیرساختی، نشست با فعالان اقتصادی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از پایانه مرزی نوردوز و زون خداآفرین ـ قلی بیگلو را در دستور کار دارد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :