سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قشم:

نیروهای انتظامی حافظان نظم و امنیت جامعه اسلامی هستند

  • دوشنبه 8 آذر 1400 - 12:27
  • قشم
  • 0 دیدگاه
سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان قشم با وی از نیروهای انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت جامعه اسلامی نام برد و بر حمایت همه جانبه این سازمان از فرماندهی انتظامی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از نسل برنا، افشار فتح الهی با اشاره به نقش اساسی نیروی انتظامی در پیشبرد برنامه های توسعه سازمان منطقه آزاد قشم، الزامات سرمایه گذاری در هر جامعه را تامین امنیت و استقرار نظم و قانون در آن جامعه دانست و بر نقش نیروهای جان برکف انتظامی در جزیره قشم در این خصوص تاکید ویژه کرد.
فتح الهی همچنین با حمایت از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و تاکید برهمکاری و هماهنگی سازمان با این نهاد انتظامی، جهت هرگونه کمک در برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت در قشم و ارتقاء و تقویت ارائه خدمات به شهروندان اعلام آمادگی کرد.   
براساس این گزارش سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تبریک  انتصاب سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم رویکرد حمایتی و تعاملی این سازمان با نهادهای انقلابی استان و شهرستان را ستایش کرد و برآمادگی فرماندهی انتظامی این شهرستان جهت همکاری و مشارکت با سازمان در تامین نظم و امنیت قشموندان، گردشگران و مسافران جزیره تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :