با حکم مشاور رییس جمهور؛

«مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب شد

با حکم مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «علی همت محمودنژاد» به عنوان «مشاور دبیر در امور معلولان در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سعید محمد» در این حکم آورده است؛

جناب آقای علی همت محمودنژاد 

نظر به تجربیات و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «مشاور دبیر در امور معلولان  در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی» منصوب می‌شوید.
«تلاش برای بهره‌مندی تمامی اقشار مردم از فرصت‌های برابر جهت رشد و شکوفایی، ضرورت پیگیری مطالبات و تسهیل مشکلات مربوط به امور معلولان، اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولیت، تکریم هرچه بهتر و بیشتر افراد دارای معلولیت و احصاء نیازهای آنان، حمایت از ایجاد کسب و کارهای همسو با شرایط و ویژگی‌های خاص معلولان، تلاش برای اجرای مشوق‌های حمایتی و کمک به ارتقاء سطح توانبخشی و توانمندی معلولان و نیز احصاء مسائل و چالش‌های این قشر از جامعه در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی» در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی از جمله محورهای کاری است که می‌بایست در حوزه جنابعالی بصورت ویژه دنبال شود.  
امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری تمامی همکاران در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف سند راهبردی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی موفق باشید.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :