افشار فتح الهی در نشست روسای جوامع هتل داران ایران در قشم اعلام کرد؛

سازمان منطقه آزاد قشم دنبال تعریف جدیدی از همکاری با کشورهای خارجی در حوزه گردشگری است

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در دولت انقلابی دکتر رییسی و با حضور دکتر ضرغامی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حتما اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری رقم خواهد خورد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری ایرنا، افشار فتح الهی در نشست روسای جوامع هتل داران کشور در سالن اجتماعات مرکز بین المللی رشد با خوش آمد گویی به روسای جوامع هتل داران ایران به حمایت دولت از توسعه گردشگری از جمله هتل سازی اشاره کرد و افزود: در جزیره قشم نیز رویکرد و نگاه جدیدی در حوزه گردشگری تعریف شده و براساس آن سازمان منطقه ازاد قشم از محلی گرایی به سمت منطقه گرایی و فرامنطقه ای حرکت می کند.
تصریح کرد: به رغم اینکه قدرت های فرامنطقه ای در منطقه دنبال تشنج آفرینی هستند ما دنبال تعریف جدیدی از همکاری با کشورهای خارجی بخصوص کشورهای منطقه در حوزه گردشگری هستیم.
 افشار فتح الهی با تاکید بر نقش غیرقابل انکار امنیت در توسعه گردشگری یادآور شد:  امنیت در قشم یک درجه از امنیت کشور بالاتر است و به رغم تبلیغات منفی رسانه های خارجی وقتی یک گردشگر خارجی سه روز در قشم می ماند همه آن تبلیغات منفی از ذهن او زدوده می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای پذیرش هر طرح اقامتی متناسب با فرهنگ غنی جزیره قشم خبر داد و تاکید کرد: ما در این راستا از احداث دهکده های توریستی در این جزیره با پیوست فرهنگی حمایت می کنیم.
نشست روسای جوامع هتل‌ داران ایران با حضور افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمشید حمزه ای رییس جامعه هتل داران ایران و اعضای هیأت مدیره این جامعه،  جمعی از روسای جوامع هتل داران استان ها و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه اآزاد قشم در سالن اجتماعات مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :