مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

باید به وعده هایمان پایبند باشیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست هم اندیشی با سید محمد حسینی که با حضور معاونین، مدیران و امام جمعه کیش برگزار شد، بر شیوه های کاربردی و برون رفت از مشکلات پیش رو در حوزه های مختلف در جزیره جهت جلب رضایتمندی مردم تأکید کرد.

به گزارش فرینا، مهدی کشاورز در نشست هم اندیشی با معاون امور مجلس رییس جمهور که عصر جمعه در سالن اجتماعات سازمان و با حضور معاونان و برخی از مدیران سازمان برگزار شد، بر اهمیت حل مشکلات پیش رو و جلب رضایتمندی مردم جزیره کیش تاکید کرد.

کشاورز، در این دیدار بر تسریع در تصویب قوانین و مقررات اصلاحی در مناطق آزاد با هدف برداشتن محدودیت ها و ایجاد امتیازات برای جلب و جذب سرمایه گذاری تأکید کرد و افزود: زمانی می توانیم منطقه آزاد را توسعه دهیم که به خود به قوانینی که از همان ابتدا برای این مناطق نوشته ایم عمل کنیم و نگذاریم سرمایه ها به دلیل تصمیم های موردی و کوتاه مدت و عدم پایبندی به وعده های بلندمدت از کشور خارج شوند.

وی ضمن قدردانی از حضور معاون امور مجلس رییس جمهور در جزیره کیش بر ضرورت اصلاح قوانین و پیگیری رفع محدودیت های قانونی که به پشتوانه حمایت نمایندگان مجلس محقق خواهد شد تاکید کرد و اظهار داشت: در حال تلاش برای رفع موانع هستیم تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای هواداران در طول برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :