نشست کمیته مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد

نشست کمیته مسئولیت‌های اجتماعی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، روسا و مدیران شورای راهبردی پتروشیمی، فرمانداران و معاونین استاندار بوشهر ظهر امروز، سه شنبه 24 خرداد ماه، در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، سخاوت اسدی در این جلسه گفت: نزدیک به 80 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در پارس جنوبی  و قریب به 70 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیز در صنایع پایین دستی صورت پذیرفته است و می‌توان گفت کلیات عمرانی طرح توسعه آن به پایان رسیده است.
اسدی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی هر آنچه در توان داشت در سایه تحریم‌های ظالمانه برای توسعه پارس جنوبی به کار بست و امروزه شاهد آن هستیم که در برداشت از این میدان مشترک از رقیب منطقه‌ای جلوتر هستیم.
وی ادامه داد: تمام سرمایه‌گذاری‌ها و تلاش‌ها برای توسعه این میدان برای آن است که بتوانیم زندگی و رفاه مناسبی برای هم‌وطنان فرآهم آوریم و باید در کنار توسعه صنعت طعم حلاوت این رفاه برای مردم منطقه نیز لمس گردد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین گفت: مدیریت منابع موجود برای اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی نباید مغفول واقع شود و در این چارچوب است که می‌توان انتظارات را با منابع موجود برآورده سازیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :