رشد 84 درصدی ارزش رفع تصرف اراضی از ابتدای سالجاری

تاریخ : سه شنبه 14 تير 1401        عکاس :

به گزارش فرینا، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر افزود: مجموع اراضی خالصه رفع تصرف شده این جزیره در سه ماهه ابتدایی سال 1401 افزون بر 185 هزار و 429 مترمربع می باشد.
مازندرانی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده جزیره قشم در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر یک هزار و 556 میلیارد ریال می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (845 میلیارد و 890 میلیون ریال ) بیش از 84 درصد رشد داشته است.
وی علت این افزایش را متفاوت بودن موقعیت منطقه ای و مکانی و همچنین ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در طول دو بازه زمانی سه ماه اول سال عنوان کرد .
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این یگان در خردادماه سال جاری موفق به رفع تصرف اراضی خالصه به مساحت 35 هزار و 47 مترمربع به ارزش 147 میلیارد و 275 میلیون ریال شده است.
به گفته مازندرانی؛ تمامی عملیات رفع تصرف این اراضی در راستای اجرای احکام قضایی و وفق دستورات دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی جزیره قشم بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفته است.
وی در پایان با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق عامه و مردم جزیره، از حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی این شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.



نظرات بینندگان