مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی:

زیرساخت های موجود، موقعیت استراتژیک بر مزیت های منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین المللی افزوده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مراسم تکریم و معارفه رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان که با حضور سعید محمد، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در مرکز همایش ها و نمایشگاهی منطقه برگزار شد، با اشاره به موقعیت حساس و ظرفیت های ویژه منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: زیرساخت های موجود، موقعیت استراتژیک و تغییر و تحولات جهانی بر مزیت ها و موقعیت های منطقه آزاد انزلی در سطح ملی و بین المللی افزوده است.

به گزارش فرینا، عیسی فرهادی، با ارائه تحلیلی از مفهوم مشارکت مردمی در حوزه های ولایت فقیه و مشارکت های سیاسی و فرهنگی در انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مباحث اقتصادی، توسعه ای و امکانات رفاهی در شأن مردم کشورمان، باید زمینه مشارکت بیش از پیش مردم و فعالین اقتصادی را فرآهم نمود چراکه با توجه به شرایط کشور اجرای این مسئله، بسیار حائز اهمیت است. 
فرهادی با اشاره به راهبردهای اقتصاد محور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری ظرف بیش از یک دهه گذشته که بیانگر اهمیت موضوعات اقتصادی است، مناطق آزاد را یکی از امکانات و فرصت های توسعه اقتصادی کشور ارزیابی کرد و گفت: در این میان منطقه آزاد انزلی با بهره مندی از شرایط خاص متنوع همچون نزدیکی به پایتخت کشور، قرار گرفتن در مسیر کریدورهای بین المللی، همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا؛ بهمراه آب و هوای خوب از ظرفیت های خوبی برخوردار است.
وی به تجزیه و تحلیل اهمیت کریدور شمال ـ جنوب در معادلات اقتصادی کشورمان و کشورهای منطقه پرداخته و تکمیل آن را الزامی ارزیابی کرده و گفت: با عنایت به ظرفیت ها و فرصت های منطقه آزاد انزلی، همراهی و هماهنگی مدیران استانی باعث باز شدن گره های سرمایه گذاران شده و زمینه رسیدن به نقطه طلایی این منطقه را فرآهم می کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، دکتر سعید محمد را ظرفیت بزرگی برای مناطق آزاد کشور برشمرد و با تقدیر از فعالیت های ستودنی انجام شده در دوران مدیریت اکبری مقدم خواستار حضور ایشان به عنوان عضو هیأت مدیره و مشاور مدیرعامل شد.
فرهادی همراهی و همکاری بدنه نیروی انسانی منطقه آزاد انزلی را در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده حائز اهمیت عنوان نمود و گفت: با تکیه بر پرسنل کارآمد، گره گشا و پاکدست و با رعایت سلسله مراتب اداری باید در جهت استفاده بیش از پیش از ظرفیت های منطقه آزاد انزلی گام برداشت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :