معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

سند توسعه قرآنی قشم تدوین می‌شود

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جزیره قشم باید به عنوان جزیره نمونه قرآنی مطرح شود و برای دستیابی به این هدف به‌زودی سند توسعه قرآنی قشم تدوین می‌شود.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام محمدسعید آخوندی در نشست با فعالان قرآنی جزیره، بیان کرد: کارگروه بررسی مشکلات موسسات قرآنی تشکیل خواهد شد و برای رفع مشکلات آنها تلاش خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام آخوندی ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری اگر بخواهیم عقب ماندگی‌ها جبران شود باید به قرآن پناه ببریم و با تشکیل اتاق فکر قرآنی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.
به گفته وی، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات و در نظر گرفتن پیوست قرآنی برای گردشگران جزو مهمترین فعالیت‌هایی هستند که با مشارکت فعالان قرآنی جزیره به سرانجام خواهیم رساند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم نیز در بخشی دیگر از این نشست گفت: با توجه به حضور فعالان قرآنی در سطح جزیره، قشم باید قطب برگزاری مسابقات قرآنی شود و از همه فعالان قرآنی درخواست داریم که برای تحقق این هدف تلاش کنند.
مهدی سلامتی هرمزی بیان کرد: با توجه به اینکه  رمکان  هفتمین روستای نمونه قرآنی کشور شده انتظار ما از قرآنیان بیشتر شده و امیدواریم تمام روستاهای ما قرآنی شود .

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :