رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم عنوان کرد:

نظارت و پایش مستمر خدمات ارائه شده به گردشگران

رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از نظارت مستمر و شبانه روزی کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات، به نحوه ارائه خدمات به گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش فرينا، سیدنبی الله موسوی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه رمضان و خوشامدگویی به گردشگران نوروزی، اظهار کرد: به منظور افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به گردشگران و سپری کردن نوروزی آرام در جزیره زیبای قشم، تلفن های تماس این کمیته 24 ساعته آماده پاسخگویی می باشد.
موسوی ادامه داد: گردشگران و قشموندان گرامی می توانند با شماره تلفن های 07635252952 – 07635252128- 07635245941 و 07635245942 تماس بگیرند.
موسوی همچنین از گشت زنی تیم های بازرسی در سطح شهر خبر داد و افزود: تیم های بازرسی این مدیریت به همراه نمایندگان مدیریت گردشگری و شبکه بهداشت و درمان، به منظور انجام بازرسی های به صورت مستمر در حال انجام وظیفه هستند.
رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: علاوه بر تیم های یادشده کارشناسان این کمیته نیز در مجمتع ها و اماکن تجاری جهت آوری انتقاداتف شکایات و پیشنهادات مستقر هستند.
به گفته موسوی، گردشگران و قشموندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و لزوم ارائه هر نوع گزارش در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده می توانند به صورت حضوری به تیم های بازرسی مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: تمام دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر در تلاش هستند تا نوروز 1402، نوروزی به یادماندنی برای خانواده ها باشد و لحظاتی خوبی را در جزیره زیبای قشم سپری کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :