حسن نژاد: برخی سخنان نشانگر سنگ‌ اندازی است

  • يکشنبه 9 آبان 1395 - 14:26
  • 0 دیدگاه
ماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اظهارنظرها درباره منطقه آزاد ارس، نوعی دخالت و اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی است و بهتر است با این اظهارات ژست حمایت از منافع عمومی را به خود نگیرند.

به گزارش فرینا، به نقل از پایگاه خبری "تبریز بیدار" محمد حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه اظهار داشت: بنده همواره به اتحاد نمایندگان استان، شمال غرب و آذری‌زبان اعتقاد، و به این مسئله پایبندم ولی به تفکیک حوزه انتخابیه نیز معتقدم.

وی ادامه داد: بنده به تفکیک حوزه انتخابیه و عدم دخالت در حوزه انتخابیه احترام قائلم و اعتقاددارم که ورود نمایندگان به خارج از حوزه انتخابیه از طریق هماهنگی و نه خودسرانه و نه تضعیف بلکه تقویت انجام شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه یک سری از دوستان بیش‌ازاندازه در منطقه آزاد ارس دخالت می‌کنند، تصریح کرد: منطقه آزاد ارس در تفکیک حوزه‌های انتخابیه در دایره نمایندگی مردم با محمدحسن نژاد در جلفا و قلی الله قلی زاده در خداآفرین است، چراکه ما از مردم این منطقه رأی گرفته و ناطق آن مردم هستیم.

وی افزود: بنده تابه‌حال به احترام دوستان سکوت کرده‌ام منتها این بار هشدار، تذکر یا هرچه اسمش را می‌گذارید می‌دهم که سایر نمایندگان در حوزه انتخابیه ما دخالت نکنند و اگر قصدشان کمک به منطقه آزاد ارس است، در تسهیل احداث فرودگاه ارس، آزادراه تبریز-جلفا و باز شدن ریل کمک کنند.

برخی اظهارات نشانگر سهم خواهی و سنگ‌اندازی است
حسن نژاد با اشاره به اینکه برخی اظهارات درباره مدیرعامل منطقه آزاد ارس نه نشان‌دهنده کمک، بلکه نشانگر سهم خواهی و سنگ‌اندازی است، تصریح کرد: ادعا می‌کنند که جلفا تبریز را تعطیل کرده و تهدیدی برای اقتصاد مقاومتی است، چرا درباره منطقه آزاد کیش واروند سخن نمی‌گویید و می‌گویند کالای همراه مسافر جلفا باعث شده است تا لاله پارک تبریز فروشی نداشته باشد.

وی ادامه داد: آیا در لاله پارک تبریز کالای تولید تبریز عرضه می‌شود و همان عرضه‌شده در لاله پارک در جلفا نیز فروخته می‌شود، چرا برای چند سرمایه‌دار و صاحب پاساژ، در برابر توسعه جلفا سنگ‌اندازی کنیم؟

این نماینده مجلس؛ با اشاره به اینکه کل نماینده استان خوزستان دست در دست هم درصددند تمام اتومبیل‌های اروند پلاک در سراسر این استان تردد کنند، یادآور شد: اما در استان ما به این دلیل که چند صاحب نمایشگاه نمی‌توانند اتومبیل‌های شاسی‌بلند خود را بفروشند، می‌خواهیم با ممانعت از خرید اتومبیل ارس پلاک، هزینه‌های مردم را در خرید اتومبیل افزایش دهیم، آیا این به نفع مردم است؟

وی افزود: به نظر من برخی از اظهارنظرها درباره منطقه آزاد ارس، جدا از اینکه نوعی دخالت و اقدامی غیراخلاقی و غیرقانونی است، بهتر است با این اظهارات ژست حمایت از منافع عمومی را به خود نگیرند.

بدون هماهنگی از پروژه‌های منطقه آزاد ارس بازدید و عکس یادگاری می‌گیرند!
حسن نژاد با اشاره به اینکه جلفا همگام و هم‌رده تبریز در حال پیشرفت و توسعه است، ادامه داد: تبریز در سال ۱۳۴۵ دومین شهر کشور بود ولی اکنون عملاً ششمین کشور است و ازنظر صنعتی نیز وضعیت استان و تبریز در مقایسه با سایر استان‌ها افتضاح است، چراکه مالیات سالانه استان ما براساس تولید، هزارمیلیارد تومان است و مالیات اصفهان ۴هزار و پانصدمیلیارد تومان، آیا این قابل‌مقایسه است؟

وی ادامه داد: بهتر است بروند مشکلات شهر تبریز را حل کنند ولی دیده‌شده که با عدم رعایت پروتکل‌ها و بدون هماهنگی، از پروژه‌های منطقه آزاد ارس بازدید کرده و عکس یادگاری می‌گیرند، بازدید فی‌نفسه اقدام خوبی است منتها باید با نماینده آن حوزه انتخابیه نیز هماهنگ شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه آزاد ارس سرآمد شمال غرب کشور است خاطرنشان کرد: بنده به‌اندازه بودجه عمرانی استان برای آب ارس بودجه می‌گیرم و بهتر است دوستان این موضوع را رعایت کنند و اگر من چیزی نمی‌گویم به این معنی نیست که بلد نیستم، بلکه به آنان احترام قائلم و الا در موضوع کارشناسی هیچ‌کدام از دوستان به‌اندازه بنده در اقتصاد تخصص ندارند.
برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :