بازدید مدیر هماهنگی مناطق ویژه دبیرخانه شورایعالی از زیرساخت های منطقه ویژه سهلان

مدیر هماهنگی مناطق ويژه اقتصادي دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در رأس هیأتی از منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، جعفر آهنگران در این بازدید از نزدیک در جریان مسایل، اقدامات انجام یافته و مشکلات مرتبط با اجرای قوانین و مقررات مناطق ویژه اقتصادی سهلان قرار گرفتند.


آهنگران ضمن تشریح قوانین و مقررات و آیین نامه اجرایی مناطق ویژه اقتصادی از اهتمام جدی دبیرخانه شورا برای رفع مشکلات فرا روی مناطق ویژه اقتصادی خبر داد و گفت: منطقه ویژه اقتصادی سهلان بهترین و طلایی ترین منطقه در کل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است.


مدیر هماهنگی
مناطق ويژه اقتصادي دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ويژه اقتصادي با حضور در پروژه فاز یک منطقه ویژه اقتصادی سهلان از نزدیک در جریان اقدامات انجام یافته قرار گرفت .

در حاشیه این نشست مدیران منطقه ویژه اقتصادی سهلان و مدیران گمرک استان آذربایجان شرقی، ضمن تشریح اهم فعالیت های انجام یافته در منطقه، گزارشی از مشکلات و چالش های پیش روی این منطقه ویژه اقتصادی را ارایه کردند.

در ادامه این بازدید، حمید قاطع، دبیرهیات واگذاری منطقه ویژه اقتصادی سهلان به شرح مختصری از روند فعالیت و زیر ساخت های ایجاد شده در این منطقه ویژه پرداخت و افزود: شرکت های متعددی در این منطقه در حال ساخت و ساز است.

علی اصغر عباس زاده ناظر گمرکات استان آذربایجان شرقی و مدیرکل گمرک تبریز نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت فعالیت گمرکات استان و خصوصا سهلان را ارائه و نکاتی در خصوص توسعه گمرک سهلان بیان نمودند.

در حاشیه این بازدید مدیرهماهنگی مناطق ویژه نیز با قدردانی و رضایت از اقدامات انجام یافته و  ابراز امیدواری کرد، اهداف موردنظر این پروژه در آینده ای نزدیک تحقق یافته و آبادانی و شکوفایی روزافزون منطقه را در پی داشته باشد.



امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو