راه اندازی مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی در منطقه آزاد چابهار

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان در حاشیه نشست مشترک با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار از سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری توسط یکی از سرمایه گذاران ایرانی مقیم کشور امارات متحده عربی خبرداد و افزود: این سرمایه گذار در زمینه راه اندازی مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی در منطقه آزاد چابهار سرمایه گذاری می کند.
به گزارش فرینا، کامبیز مشتاق گوهری افزود: در نشستی که با سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور داشتیم، ایشان پس از بررسی ظرفیت ها و توانمندی های منطقه، علاقه مند به راه اندازی یک مجتمع گردشگری، اقامتی و تفریحی با محوریت دریا بود که اکنون در حال امکان سنجی پروژه یاد شده است.

مشتاق گوهری با اشاره به اینکه این اداره کل پشتیبانی و حمایت خود نسبت به سرمایه گذاری در این نقطه از استان را اعلام می کند گفت: وی پس از بررسی نقاط مختلف در شهرهای چابهار و کنارک علاقه مند به استفاده از ظرفیت منطقه آزاد چابهار در سواحل روستای تاریخی تیس است که به زودی با ثبت شرکت و استقرار در این منطقه کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: با اعتباری پیش بینی شده می توانیم شاهد راه اندازی یک مجموعه متفاوت در منطقه آزاد چابهار باشیم و ما در این راستا به دنبال این گونه سرمایه گذاری های اینچنینی با منبع خارجی جهت کمک به سرمایه گذاری دولتی  و بخش خصوصی داخل کشور هستیم.

مشتاق گوهری گفت: این سرمایه گذار ارتباط خوبی با سرمایه گذاران کشورهای امارات متحده عربی و عمان دارد و به واسطه ارتباطات خود به لحاظ فرهنگی و جمعیتی و نیز نقش گردشگری چابهار در سپهر ملی با امکان سنجی انجام شده می تواند نقش به سزایی در رشد و توسعه صنعت گردشگری منطقه را رقم زند.




امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو