افزایش اشتغال‌زایی واحدهای صنعتی مستقر در منطقه ویژه بوشهر

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با افزایش ظرفیت تولید، میزان اشتغال‌زایی آنان یک‌هزار نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش فرینا، حسین نامور در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با تاکید بر توجه به طرح‌های اشتغال‌زایی در محیط‌های صنعتی و تولیدی افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهمی زمینه ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی با افزایش تولید واحدهای صنعتی دارد.

نامور با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و واحدهای تولیدی و صنعتی باید ریسک‌پذیر باشند گفت: مدیران باید بر اساس نیازها و مطالبات مردم  و تدوین برنامه‌های ابلاغی ریسک اجرای طرح‌ها را افزایش دهند  تا اهداف ترسیم شده محقق شود.

وی با بیان اینکه 40 واحد صنعتی و شرکت تولیدی در  این منطقه  فعالیت می‌کنند افزود: این واحدهای صنعتی با ظرفیت 30 تا 70 درصد در مدار تولید هستند که با تحقق ظرفیت‌های اسمی، میزان اشتغال آنها افزایش می‌یابد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه هم اکنون 800 نفر در این واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول به فعالیت هستند گفت: در40 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر  800 نفر مشغول بکار هستند که با افزایش ظرفیت تولید، میزان اشتغال‌زایی آنان یک‌هزار نفر افزایش می‌یابد.

نامور با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر دارای زیرساخت‌های لازم است افزود: این منطقه ویژه صنعتی و تولیدی از زیر ساخت‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری با حمایت‌های ویژه فراهم است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با بیان اینکه ساحلی بودن این منطقه موقعیت مناسبی برای پردازش کالای صادراتی فراهم کرده است گفت: این منطقه علاوه بر موقعیت پردازش کالا برای صادرات امکانات لازم برای واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی دارد این در حالی است که زمین‌های منطقه ویژه با قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.





 

برچسب ها : منطقه ویژه بوشهر
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو