اکران فیلم های پر مخاطب در جزیره کیش

به مناسبت ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور پر مخاطب ترین فیلم های سینمای کشور در خانه فرهنگ و هنر کیش نمایش داده می شود.

به گزارش فرینا، فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2 به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم تولید سال 1395 در کیش اکران شده است. در این فیلم که دنباله فیلم نهنگ عنبر محسوب می شود بازیگرانی از جمله رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیر حسین آرمان، سیروس گرجستانی و علی قربان زاده به ایفای نقش می پردازند. این فیلم که در حال حاضر پر مخاطب ترین فیلم اکران شده در خانه فرهنگ و هنر کیش است، با فروش تقریباً 1 میلیارد و 200 میلیون تومان، و جذب 112 هزار تماشاگر تنها در 3 روز اولیه اکران خود از بیستم اردیبهشت 96 در کشور، رکورد دار فروش افتتاحیه در تاریخ سینمای ایران است.
مادر قلب اتمی، فیلم دیگری است که در ماه مبارک رمضان در کیش به روی صفحه نمایش رفته است. این فیلم به کارگردانی علی احمد زاده، نویسندگی علی احمد زاده و مانی باغبانی و تهیه‌کنندگی سید امیر سید زاده محصول سال 1393 است. داستان فیلم در شب توزیع یارانه ها رخ می دهد و اتفاقاتی که به واسطه عدم امکان برداشت از کارت روی می دهد. محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان از جمله بازیگران مطرح این فیلم هستند.
همچنین نقطه کور، فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و نویسندگی احسان بیگلری تولید شده در سال 1394 است. این فیلم داستان خسرو است که 23 روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده است. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت یافته و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست. محمد رضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، نیکی مظفری و مریم بوبانی با ایفای نقش، روایتگران این داستان هستند. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد.
فیلم آباجان نیز به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی هاتف علیمردانی محصول سال 1395 با هنرمندی فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمی، محمود نظر علیان، محمدرضا غفاری، فریبا متخصص، حوری امیری و ملیسا ذاکری در جزیره کیش در حال اکران است. داستان این فیلم در دهه شصت در زنجان می‌گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال‌ها را روایت می کند.
لازم به ذکر است، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد شادی و نشاط و استفاده بهینه از اوقات فراغت برای خانواده ها و دوستداران هنر هفتم (سینما)، فیلم های روز و پر مخاطب کشور در خانه فرهنگ و هنر کیش اکران می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو