تجلیل نماینده ولی فقیه در گیلان از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان از رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی تجلیل کرد.

به گزارش فرینا، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اهدای لوح تقدیر به رضا مسرور مدیر عامل سازمان انزلی برای اقدامات ارزنده فرهنگی و مذهبی سه سال اخیر در محدوده منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آورد. 
در این دیدار رضا مسرور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان گزارشی از فعالیت های فرهنگی و مذهبی سازمان در سه سال اخیر اعم از ساخت 6 باب مسجد و بازسازی مدارس، ایجاد کانون های فرهنگی و هنری در مساجد، راه اندازی کتابخانه های ثابت و سیار و برپایی جشنواره های قرآنی و  فرهنگی و غیره ارائه کردند و آمادگی خود را جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی و مذهبی در محدوده منطقه آزاد انزلی با بهره گیری از رهنمودهای حضرت آیت الله قربانی اعلام کرد. 
میزبانی منطقه آزاد انزلی از همایش شیوه های نوین تدریس معارف دین و اجلاس مدیران دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از دیگر اقدامات فرهنگی و مذهبی سازمان منطقه آزاد انزلی در سال گذشته بوده است که در این دیدار از سوی آیت الله قربانی مورد تقدیر قرار گرفت. 
در این دیدار معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، آقای پور ابراهیم دبیر کانون های فرهنگی و  هنری مساجد استان گیلان و آقای پور حسن مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان ،معاونین و مدیران سازمان نیز حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :