استقبال سرمایه‌گذاران از ایجاد نیروگاه بادی در بیرجند

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری در تکنولوژی انرژی‌های نو از بادهای استان خراسان جنوبی برای تولید برق در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند استقبال کردند.

به گزارش فرینا، مرتضی صفدری‌زاده از سفر مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری در تکنولوژی انرژی‌های نو به استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این شرکت شرایط سرمایه‌گذاری در این استان را بررسی کردند.

صفدری زاده گفت: سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی‌های نو به خراسان جنوبی سفر کرده و از منطقه ویژه اقتصادی استان نیز بازدید کردند.

وی افزود: در این بازدید ابتدا حسین زارعی معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی به بیان مزایای مالی سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پرداخت.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: شاطرزاده مدیر این گروه سرمایه‌گذاری نیز ضمن استقبال از مزایای منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی آمادگی خود را در زمینه احداث یک واحد ساخت و مونتاژ توربین‌های بادی کوچک در منطقه ویژه اقتصادی اعلام کرد.

صفدری‌زاده افزود: این مجموعه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی را با توجه به مزایای سرمایه‌گذاری آن و همجواری با کشور افغانستان به عنوان یک بازار مصرف عمده و موقعیتی بکر برای سرمایه‌گذاری اعلام کردند.




امتیاز به خبر :