مردم عمان با خودروی شخصی به قشم سفر می‌کنند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تسهیل سفر دریایی از کشور عمان به جزیره قشم با خودروی شخصی خبر داد.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل در جمع خبرنگاران گفت: اسکله تخلیه و بارگیری خودروی بندر بهمن آماده سازی شده و مردم عمان در صورت تمایل برای سفر به جزیره قشم می‌توانند با خودروی شخصی 2 روز در هفته از مسیر دریا اقدام کنند.

حقدل با اشاره به سفر 66 تن از عمان در مردادماه 1395 به قشم برای نخستین بار افزود: انتقال خودروهای عمانی از بندر خصب به بندر بهمن با پلاک ترانزیتی با هماهنگی اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم و اداره شماره‌گذاری این سازمان در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خط مسافری و باری دریایی دایمی قشم و عمان در صورت استقبال بیشتر مسافران ایرانی و عمانی قابل افزایش است و مسافران عمانی می‌توانند از مزیت سفر به نقاط مختلف کشور نیز با دریافت ویزای سه ماهه در بندر بهمن، فرودگاه بین‌المللی قشم و دفتر نمایندگی وزارت خارجه استفاده کنند.

راه اندازی خط دریایی ایران به عمان (قشم- خصب) با توافق‌های صورت گرفته توسط مسئولان دو کشور و صدور ویزای دو هفته‌ای در مبادی برای مسافران محقق شده است.


برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :