تولید در منطقه ویژه اقتصادی بانه رونق می گیرد

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بانه طی روزهای آینده به مناقصه می شود و عملیاتی اجرایی آن به زودی آغاز می شود.

به گزارش فرینا، محمد فلاحی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان که در محل فرمانداری بانه افزود: به دلیل توجه صرف به حوزه تجاری، متاسفانه سایر بخش ها در شهرستان بانه فراموش شده است و به همین دلیل یکی از اولویت های اصلی فرمانداری تلاش در راستای بهره برداری از تمامی ظرفیت های این شهرستان است.
فلاحی گفت: شهرستان بانه به دلیل موقعیت مرزی یکی از استانهای تجاری در کردستان به شمار می رود و به همین دلیل باید از ظرفیت های این بخش برای توسعه در سایر بخش ها به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بانه که در زمان دولت نهم به تصویب رسید روند کندی را دنبال می کرد که خوشبختانه طی چهار سال اخیر اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است و به زودی بخشی از عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.
فرماندار شهرستان بانه گفت: کار تامین خدمات برای منطقه ویژه اقتصادی بانه انجام شده است و قرار است کار واگذاری آن به پیمانکار از طریق مناقصه طی روزهای آینده اجرایی شود که بدون شک با عملیاتی شدن این اقدام می توان زمینه برای حمایت از بخش تولید در شهرستان را فراهم کرد.
فلاحی افزود: در حال حاضر حوزه تولید در شهرستان بانه وضعیت مناسبی ندارد ولی انتظار می رود که به دنبال نهایی شدن منطقه ویژه اقتصادی این بخش مورد توجه بیشتری قرار گیرد و حوزه تولید در شهرستان بانه به عنوان یکی از اولویت های اصلی مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد.
وی گفت: در کنار پیگیری موضوع موضوع منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان بانه، نگاهی ویژه به بخش تولید در دو حوزه کشاورزی و صنایع دستی صورت گرفته است و تلاش می کنیم که با تسهیل شرایط و امکانات مورد نیاز فعالیت های بهتری در این دو بخش صورت گیرد.

برچسب ها : منطقه ویژه بانه
امتیاز به خبر :