نگاه توسعه ای مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی به شهر نخل تقی

منتخبین مردم شهر نخل تقی در شورای اسلامی شهر پنجم با حضور در دفتر مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از نگاه ویژه و توسعه ای مهندس یوسفی به شهر نخل تقی تقدیر کردند.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست با اشاره به تاکیدات وزیر محترم نفت در خصوص توجه به محیط پیرامونی در پارس جنوبی گفت: توجه به محیط پیرامونی به منظور توسعه متوازن در منطقه از اولویت های کاری این سازمان است.

مهدی یوسفی ضمن عرض تبریک انتخاب اعضای جدید شورای شهر نخل تقی و آرزوی موفقیت در خصوص تداوم همکاری ها جهت توسعه و پیشبرد برنامه ها اعلام آمادگی کرد.

منتخبین مردم و اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی نیز در این نشست با اشاره به برخی تلاش ها، دستاوردها و فعالیت های صورت گرفته در شهر نخل تقی از سوی سازمان منطقه ویژه پارس از تلاش های مهندس یوسفی در این خصوص تقدیر کردند.

بوهندی نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی در این دیدار با تشریح خدمات صورت گرفته در این شهر گفت: با اولویت بندی های صورت گرفته در خصوص برنامه های توسعه ای ، شهر نخل تقی روند توسعه ای خوبی در پیش گرفته است که در این خصوص خدمات و نگاه ویژه مهندس یوسفی قابل تقدیر و ستودنی است.

اعضای شورای اسلامی شهر نخل تقی در این دیدار از آمادگی همه جانبه مردم و مسئولین شهر نخل تقی جهت همکاری با وزارت نفت و منطقه ویژه پارس جهت اجرای پروژه های بزرگ صنعتی و اقتصادی خبر دادند.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو