جشنواره تابستانی جزیره کیش در ایستگاه بیستم

بیستمین جشنواره تابستانی کیش با اجرای برنامه های شاد و مفرح در حال برگزاری است.

به گزارش فرینا، بیستمین جشنواره تابستانی کیش با اجرای برنامه های شاد ومفرح از 15 تیر آغاز شده است.
بیستمین جشنواره تابستانی کیش مجموعه ای از جشن ها، کارناوال های شادی، مراسمات استقبال و اهدای جوایز برای سراسر ایران است.
درجشنواره امسال تلاش شده است به گونه ای برنامه ریزی شود که با افزایش انگیزه ها برای خرید کالای ایرانی و جذب گردشگران به جزیره کیش به جای سفرهای خارجی به رونق اقتصاد داخلی کمک شود.
جشنواره امسال با عنوان جزیره سه جیم برگرفته از عبارت جزیره جشنواره ها و جایزه ها با شعار به وسعت ایران درحال برگزاریست.
برنامه ریزیهای جشنواره تابستانی امسال کیش دارای دو بخش است بخش داخلی جزیره کیش که شامل برگزاری جشن ها ، آیین ها و برنامه های متنوع است داری چندین قرعه کشی با جوایز متنوع است و بخش کشوری هم با ترغیب مردم کشورمان به خرید کالاهای ایرانی با شرکت درقرعه کشی های سفر به کیش و یک واحد آپارتمان علاوه بر توسعه گردشگری کیش از تولید داخلی حمایت می کند.
دربیستمین جشنواره تابستانی کیش براساس سناریوی طراحی شده شهروندان وگردشگران با خرید هر نوع کالایا خدماتی کد شرکت درقرعه کشی دریافت می کنند و می توانند از جوایز هر روزه که نقدی و غیرنقدی است بهره مند شوند.
همچنین هرشب 100نفر کاندید جایزه خودرو می شوند تا درپایان هفته درقرعه کشی یکدستگاه خودرو شرکت داده شوند و 50 نفر هم هرشب به قید قرعه برای شرکت در قرعه کشی یک واحد آپارتمان که در پایان جشنواره تابستانی برگزار می شود انتخاب می شوند.
علاوه براین هرشب درجشن تالار شهر کیش ضمن قرعه کشی بین خریداران از بازارها، 20 نفر به قید قرعه جایزه نقدی دریافت می کنند و پنج نفر از این برنده ها علاوه بر جایزه نقدی کارت شرکت در قرعه کشی هتل ویدا وحضور دربرنامه تلویزیونی بدست می آورند.
دربرنامه تلویزیونی این افراد ضمن شرکت دریک مسابقه مهیج تلویزیونی با جوایز متنوع ، برای شرکت کنندگان سراسر کشور هم قرعه برمی دارند تا تکلیف جوایز شرکت کنندگان کشوری نیز مشخص شود.
دربخش کشوری هرروزه 30 سفررایگان به جزیره کیش قرعه کشی می شود و هرماه هم یک واحد منزل مسکونی به قید قرعه به یکی از شرکت کننده ها اهدا می شود.
دربیستمین جشنواره تابستانی کیش علاوه برشهروندان وگردشگران کیش، فعالان بخش های خدماتی، فروشنده ها و راننده های تاکسی جزیره کیش نیز از جوایز جشنواره بی بهره نمانده اند.
با هدف تشویق فعالان گردشگری به ارائه خدمات با کیفیت و مشتری مداری هرشب براساس میزان رضایتمندی ثبت شده درسامانه سناک به فعالان حوزه های خدمات گردشگری به قید قرعه مبلغ یک میلیون تومان جایزه داده می شود.
همچنین هرشب یک ونیم میلیون برای فروشنده های بازارها و یک میلیون هم برای رانندگان تاکسی درنظر گرفته شده که به قید قرعه اهدا می شود.
جشن های تالار شهر یکی از برنامه های جذاب هرساله جشنواره تابستانی کیش است که امسال با بهره گیری از هنرمندان خوب جزیره کیش درکنار هنرمندان مطرح کشور برنامه های شاد ومفرحی برای سرگرمی گردشگران فراهم شده است.
هر شب بین ساعت 22 و سی دقیقه تا 24 و سی دقیقه با اجرای دو چهره مطرح سیمای جمهوری اسلامی بهمن هاشمی و مرتضی حسینی در تالار شهر کیش جشن شبانه آغاز می شود و علاوه برقرعه کشی های متنوع هنرمندان بومی کیش درزمینه های خوانندگی و نوازندگی، استندآپ کمدی، شعبده بازی، آکروبات، نمایش طنز و کودک به اجرای برنامه می پردازند.
شایان ذکر است بیستمین جشنواره تابستانی کیش که به همت سازمان منطقه آزاد کیش ، جوامع واصناف با اجرای برنامه های متنوع درحال برگزاریست تا 30 شهریور ماه ادامه دارد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو