راه اندازی سامانه مشاهده آنلاین تردد خودرو به جزیره قشم

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه مشاهده آنلاین تردد خودروها از اسکله پهل به جزیره قشم با هدف شفاف سازی عملکرد سازمان منطقه آزاد خبر داد و این موضوع را تحولی بزرگ در ثبت ورود و خروج خودرو به این منطقه دانست.

به گزارش فرینا، محمدرضا عباسی گفت: با راه اندازی این سامانه تمامی شهروندان می توانند به اطلاعات آنلاین و لحظه به لحظه خودروهایی که به جزیره وارد می شوند دسترسی داشته باشند.
وی ادامه داد: در این طرح تعداد خودروهای ورودی و سرنشینان آن، میزان درآمد حاصل از تردد خودروها و تفکیک آن، نرخ تردد در ساعت و روز از جمله مهمترین آماری است که شهروندان می توانند به صورت آنلاین آن را مشاهده کنند.
عباسی تاکید کرد: یکی از قابلیت های مهم این سامانه، نمایش سهم درآمد تفکیک شده سازمان منطقه آزاد قشم، دهیاری و شورای اسلامی روستای لافت، صندوق بیمه آتیه و شرکت تعاونی قایق داران است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر رویکرد دولت تدبیر و امید در شفاف سازی و ارائه اطلاعات به شهروندان در چارچوب حقوق شهروندی، اظهار داشت: راه اندازی این سامانه نخستین گام از فرآیند شفاف سازی سازمان منطقه آزاد قشم محسوب می شود و در آینده نزدیک بستر دسترسی شهروندان به تمامی اطلاعات سازمانی که حق آگاهی از آن را دارند نیز فراهم خواهد شد.
به گفته عباسی، افرادی که تمایل دارند از آمار تردد خودرو ها در اسکله پهل آگاه شوند می توانند به سایت سازمان منطقه آزاد قشم به نشانی www.Qeshm.ir  مراجه کرده و با ورود به بخش پرتال سازمانی و منوی شفاف سازی، گزینه «مشاهده آنلاین آمار تردد خودروها از سکله پهل به جزیره قشم» را انتخاب کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :