انتصاب معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد قشم

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، سعید بنی عامریان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان معرفی شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در حکم انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت خطاب به سعید بنی عامریان آورده است؛ با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت در سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.
در ادامه اظهارامیدواری شده که با الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.
بنا به این گزارش، سعید بنی عامریان با سابقه فعالیت و مدیریت بالغ بر دو دهه در حوزه برنامه ریزی و بودجه سازمان منطقه آزاد قشم کارنامه درخشانی را در سابقه فعالیت خود دارد.
پیش از این میثم رفیع پرهیزکار از تاریخ 17 فروردین ماه سال 1395 در سمت معاونت توسعه مدیریت مشغول به کار بود اما به دلیل بازگشت وی به حوزه وزارت نفت برنامه ها و فعالیت های این معاونت  طی یک ماه و نیم گذشته توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اداره می شد و از امروز این مسئولیت به  سعید بنی عامریان واگذار شد .

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :