بازدید مسولان استانی کرمانشاه از منطقه ویژه اسلام آباد غرب

معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران استانی با سفری یک روزه به منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب از اولین واحد صنعتی در این منطقه ویژه بازدید کردند.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب گفت: در منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب اولین واحد تولید حلال های عالی (مینی پالایشگاه ) که ظرفیت اشتغال زایی در فازهای توسعه تا 300 نفر خواهد داشت مورد بازدید قرار گرفت که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
فرهاد تاب زر با اشاره به اینکه امروز مسائل مربوط به وجود گمرگ در منطقه ویژه مورد بررسی قرار گرفت افزود: زیرساخت ها برای استقرار گمرگ در این منطقه آماده و به زودی گمرگ مستقر و آماده خدمت رسانی خواهد شد.
تاب زر گفت: با پیگیری های انجام شده مشکلات زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی مرتفع شده و با توجه احدات پتروشیمی در این منطقه آمادگی داریم که صنایع پایین دستی پتروشیمی جهت سرمایه گزاری وارد شوند  تا از مزایا و معافیت های مالیاتی  مناطق ویژه کشور بهرمند شوند.
رحیمی، معاون اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه نیز در بازدید از این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی مینی پالایشگاه با استفاده از مزایای منطقه ویژه اقتصادی معافیت های مالیاتی مواد خام نفتی را وارد کشور و پس از فراوری محصولات تولید را صادر می کند.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو