ارائه تسهیلات طرح رونق تولید به واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی لرستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بهره مندی 22 طرح و واحد تولیدی از تسهیلات طرح رونق تولید در شهرکها و نواحی صنعتی در لرستان خبر داد.

به گزارش فرینا، بختیار رازانی گفت: در سال گذشته تعداد 26 طرح و واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت 320 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق تولید شده اند.
رازانی افزود: در سال جاری نیز 22 طرح و واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی با میزان تسهیلات 290 میلیارد ریال مصوب شده که بزودی این تسهیلات از محل اعتبارات طرح رونق تولید به واحدهای مذکور پرداخت خواهد شد.
وی گفت: این واحدهای صنعتی عمدتاً در شهرکهای صنعتی خرم آباد شماره 1 و 2 و بروجرد و منطقه ویژه اقتصادی لرستان و ناحیه صنعتی مرزیان می باشند.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در سال جاری سامانه بهین یاب مجدد بازگشایی شده است که متقاضیان برای دریافت تسهیلات رونق تولید می توانند در این سامانه مشخصات واحدهای خود را ثبت نمایند.
بختیار رازانی گفت: لازم به ذکر است سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir به منظور ثبت اطلاعات واحدهای صنعتی در دسترس متقاضیان دریافت تسهیلات طرح رونق تولید است.


 

امتیاز به خبر :