همه را با یک چوب نرانیم

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی درباره مناطق آزاد و تاثیر آن بر وضعیت اقتصادی ایران گفت: ما در مورد مناطق آزاد باید قائل به تفکیک باشیم و همه را با یک چوب نرانیم.

به گزارش فرینا، فرهاد تجری گفت: مناطق آزاد می تواند هم فرصتی برای تولید داخلی باشد و زمینه ای برای اشتغال فراهم کند و هم شرایط رفاهی را برای ساکنان آن منطقه به دنبال داشته باشد. 
تجری ادامه داد: اگر استانداردها و نظارت های لازم صورت نگیرد می تواند منجر به ایجاد مشکلاتی شود و زمینه ای شود برای ورود قاچاق .
این نماینده مجلس با انتقاد از رویکرد تخریبی برخی رسانه ها درمورد مناطق آزاد گفت: اخیرا برخی رسانه ها مناطق آزاد را مورد هجمه قرار می دهند در حالی که اگر آن رسالت و فلسفه وجودی مناطق آزاد مورد توجه قرار گیرد و تمام نکات منفی که در این رابطه مطرح می شود به یک نگاه مثبت ختم خواهد شد به گونه ای که هم تولید و کسب و کار رونق پیدا می کند و هم زمینه جذب سرمایه فراهم می شود. 
او خاطر نشان کرد: مناطق آزاد اگر با نگاه تولیدی و مولد ایجاد و به درستی در آن جهت مدیریت شود و البته نظارت های دقیقی بر آن صورت بگیرد می تواند مفید باشد.
او یادآور شود: در سالهای اخیر شاهد هستیم حساسیت های خوبی در مورد ایجاد مناطق آزاد در میان مدیران به وجود آمده است که امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد و مناطق آزاد پیشنهادی در مجلس رای لازم را به دست بیاورد و تصویب شود.

برچسب ها : مناطق آزاد
امتیاز به خبر :