درمانگاه خلیج فارس قشم تا 22 بهمن ماه «بیمارستان» می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تبدیل وضعیت مرکز درمانی خلیج فارس به «بیمارستان» تا 22 بهمن امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در آئین افتتاح مرکز درمانی خلیج فارس در روستای جی جیان، گفت: ریاست محترم جمهوری در سفر فروردین ماه سال ۹۴ به جزیره قشم چهار ماموریت مهم را با هدف خدمت به مردم قشم به سازمان منطقه آزاد ابلاغ کرد.
وی از طرح آبرسانی به روستاهای جزیره، توسعه راه ها، خدمات حوزه آموزش و پرورش و توسعه مسائل حوزه بهداشت و درمان به عنوان این چهار ماموریت نام برد و افزود: در حوزه آموزش و پرورش با کسب موفقیت های دانش آموزان در المپیادها و قبولی دانشگاه ها بسیار موفق بوده ایم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آبرسانی به ۷۰ درصد روستاهای جزیره و توسعه راه های برون شهری و راه های دسترسی به روستاها به عنوان تحقق بخش دیگری از ماموریت هایی نام برد که به دستور دکتر روحانی در قشم انجام شده است.
او به موضوع مهم بهداشت و درمان قشم اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) در فروردین ۹۴ با حضور ریاست محترم جمهوری سرآغاز توسعه شاخص های بهداشت و درمان در این منطقه بود و افتتاح درمانگاه خلیج فارس در روستای جی جیان که تا ۲۲ بهمن به بیمارستان تبدیل خواهد شد نیز خدمت دیگری از دولت تدبیر و امید به مردم جزیره قشم است.
به گفته مومنی، یکی از امتیازات بیمارستان خلیج فارس در روستای جی جیان قشم، اداره این مرکز درمانی به صورت هیات امنایی است.
او از ایجاد ۳۰۰ کیلومتر راه و آسفالت در نقاط مختلف جزیره قشم طی دو سال گذشته به عنوان توسعه زیرساخت ها برای توسعه فعالیت های اقتصای و افزایش درآمدهای مردم نام برد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: سیاست ما توسعه پایدار و تقویت فعالیت های اقتصادی در همه نقاط قشم به ویژه در غرب جزیره است و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا این بخش از جزیره از نظر توسعه اقتصادی به شرق جزیره برسد و توسعه متوازن محقق شود.
وی ادامه داد: دو هزار هکتار زمین برای پرورش میگو در غرب جزیره جانمایی شده و قشم در آینده ای نه چندان دور در حوزه پرورش میگو به شاخص کشوری تبدیل می شود.
به گفته مومنی، تضمین سلامت اقتصادی مردم افتخار ماست و تلاش می کنیم شرایط مناسبی برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در این‌منطقه ایجاد کنیم.
درمانگاه خلیج فارس روستای جی جیان قشم با حضور علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی ،حمیدرضامومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، قاسم جادری استاندارهرمزگان، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر و محمد آشوری نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی،فرماندار قشم، امام جمعه شهرستان حجت الاسلام و المسلمین جوکار و امام جمعه اهل سنت قشم شیخ عبدالرحیم خطیبی و جمعی از مسئولین قشم افتتاح شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو