پیشرفت 70 درصدی عملیات فنس کشی شهر سلامت منطقه ویژه شیراز

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از انعقاد قرارداد با سرمایه گذار پروژه شهر سلامت این منطقه خبر داد و گفت: 70 درصد عملیات فنس کشی شهر سلامت منطقه ویژه اقتصادی شیراز انجام شده و این پروسه در حال انجام است.


به گزارش فرینا، نادر طیبی افزود: همچنین حفاری چاه اول پروژه شهر سلامت انجام شده و مجوز حفر چاه دوم آن نیز اخذ شده است.
طیبی با اشاره به اینکه تجهیز کارگاه سرمایه گذار پروژه شهر سلامت نیز انجام شده است، افزود: 25 دستگاه ماشین آلات از خارج کشور برای ایجاد زیرساخت های پروژه شهر سلامت توسط سرمایه گذار شهر سلامت وارد شده که برخی از آنها نو و برخی در حد نو هستند. ضمن آنکه طرح زیرساخت های شهر سلامت نیز آماده شده که به زودی عملیات اجرای معابر اصلی آن آغاز می شود.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی اداره صنایع در این منطقه، گفت: از این پس جواز تاسیس و پروانه بهره برداری صنایع موجود در منطقه توسط اداره صنایع منطقه ویژه اقتصادی شیراز صادر می شود.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی شیراز اولین منطقه ویژه در کشور است که موفق به اخذ مجوز اداره صنایع شده است، افزود: طی مدت راه اندازی اداره صنایع، 15 فقره جواز تاسیس و 6 فقره پروانه بهره برداری صادر شده است، ضمن آنکه طی این مدت 10 تقاضای جواز تاسیس نیز ثبت شده است.
طیبی از آغاز به کار 40 واحد مختلف صنعتی در این منطقه تا پایان امسال خبر داد و گفت: این صنایع شامل صنایع شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، فلزی و.... است که تا پایان امسال حدود 15 واحد این صنایع به بهره برداری می رسد.


 

برچسب ها : منطقه ویژه شیراز
امتیاز به خبر :