کاهش بیکاری در مناطق آزاد با ورود تکنولوژی های جدید

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همراه با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شهرستان پلدشت حضور یافتند.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی زم  با حضور در منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه مسئله اقتصاد یکی از مهمترین مشکلات کشور است، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب می خواهند تا با تحریم و نفوذهای فرهنگی بر اقتصاد کشورمان ضربه بزنند.
معاون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با ارائه راهکارهایی در زمینه پیشرفت در امور اداری افزود: همدلی و وحدت بین مسئولان تنها راهکار برای حل مشکلات است.
وی با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در باب تولید و اشتغال گفت: به حول قوه الهی و همکاری های دولت در این زمینه در مناطق آزاد افزایش چشمگیر تولید و اشتغال را ملاحظه نموده ایم.
معاون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: نخواهیم گذاشت تا خواسته دشمن مبنی برقرار دادن اقتصاد کشور در تنگنا تحقق یابد.
حجت الاسلام والمسلمین زم با اشاره به نقش مناطق آزاد در زمینه ایجاد زیرساخت ها برای ورود سرمایه گذاران که منتهی به اشتغال جوانان خواهد شد تصریح کرد:با ورود تکنولوژی های جدید و بروز، حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در تمامی زمینه ها شاهد کاهش حداکثری بیکاری در این منطقه خواهیم شد.
معاون فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تاکید بر فعالیت های خوب سازمان منطقه آزاد ماکو در زمینه های عمرانی و سایر فعالیت ها افزود: زیر ساخت های مناسبی در منطقه آزاد ماکو طی سالیان گذشته ایجاد شده است.

امتیاز به خبر :