کسب عنوان چهارم رشته ناین بال توسط تیم بیلیارد منطقه آزاد ارس

تیم بیلیارد منطقه آزاد ارس در نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور موفق به کسب عنوان چهارم در رشته ناین بال این رقابت ها شد.

به گزارش فرینا، در مرحله نیمه نهایی نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور با شکست 3-1 مقابل تیم الف، به عنوان چهارم این رقابت ها دست یافت.
منطقه آزاد ارس تنها منطقه از بین مناطق آزاد بود که در این مسابقات کشوری حضور داشت و اعضای تیم بیلیارد ارس در این مسابقات را علیرضا وهاب و وحید باوی تشکیل می دادند.
نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی کشور با حضور بیش از 350 ورزشکار خانم و آقا از منطقه آزاد ارس و استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبيل، البرز، ايلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبي، چهارمحال و بختياري، زنجان، فارس، قزوين ، كردستان، كرمانشاه، کرمان ، كهگلويه و بوير احمد، گيلان، گلستان ،لرستان، مازندران، مرکزی ،هرمزگان و همدان تا 8 مردادماه برگزار شد.
این جشنواره در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر 15 توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که بیش از 40 داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور داشتند. در ناین بال تیمی، تیم توپ سیاه 2 متشکل از کاوه زرعکانی و مهدی راسخی به مقام قهرمانی رسیدند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو