اشتغالزایی، مهمترین اولویت بندر نوشهر

مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بنادر فریدونکنار و نوشهر از نزدیک در جریان روند فعالیت های آنها قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مدیر کل بنادر مازندران در حاشیه این بازدید به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد بنادر تابعه اداره کل و سرمایه گذاری های انجام شده در سال های اخیر پرداخت . 
سیاوش رضوانی با تشریح سرمایه گذاری های انجام شده در بندر نوشهر گفت: احداث مخازن سوخت و روغن خوراکی، ایجاد پایانه های اختصاصی صادرات گل و گیاه، استقرار صنایع بسته بندی، احداث سیلوی غلات، ترانزیت غلات و چوب از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در این بندر به شمار می رود. 
رضوانی ساماندهی سواحل استان و برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیر مجاز در نوار ساحلی را از دیگر اولویت های اداره کل برشمرد و افزود: خوشبختانه با همکاری خوب مراجع قضایی، تعداد ۵۶ مورد حکم تخریب سازه های غیرمجاز در سواحل استان مازندران اجرایی شد.
مشاور مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این بازدید با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۷۰۰ نفر بطور مستقیم در بندر نوشهر اشتغال دارند حفظ و ایجاد اشتغال را مهمترین اولویت بندر نوشهر و دیگر بنادر شمالی عنوان کرد.
علی اکبر صفایی با اشاره به لزوم ترسیم چشم انداز بندر نوشهر، برضرورت جذب سرمایه گذاری خارجی از طریق ایجاد ارتباط با تجار و بازرگانان کشورهای همجوار و حضور مؤثر در کمیسیون های اقتصادی مشترک و نمایشگاه های خارجی تأکید کرد. 
صفایی با قدردانی از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه ساماندهی سواحل و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز و آزاد سازی مناطق ساحلی گفت: کار بزرگی در این بخش در این استان صورت گرفته است و این دریا که متعلق به عموم مردم است باید در دسترسی همگان قرار گیرد.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو