سفر اکبر ترکان مشاور رییس جمهور به منطقه آزاد ارس

مشاور رییس جمهور امروز (پنجشنبه) پس از پایان سفر به منطقه آزاد ماکو به منظور بازدید از پروژه های عمرانی، سرمایه گذاری، فرهنگی، کشاورزی و گردشگری منطقه آزاد ارس وارد این منطقه شد.

به گزارش فرینا، اکبر ترکان پس از سفری سه روزه به منطقه آزاد ماکو، ظهر امروز از طریق مسیر زمینی پلدشت به جلفا وارد منطقه آزاد ارس شد.
ترکان عصر امروز قرار است در بخش پروژه های عمرانی و ورزشی در شهر جلفا، پارک مسافر را افتتاح نماید. هم چنین گلنگ احداث زورخانه ارس نیز به زمین زده خواهد شد.
هم چنین ساختمان فرهنگسرای منطقه، فاز دوم احداث پارک ساحلی درنا، پارک مشاهیر و پارک مینیاتور و پروژه تامین روشنایی پارک کوهستان مورد بازدید مشاور رییس جمهور قرار می گیرد و ویلاهای تازه تاسیس در حوزه پروژه های گردشگری افتتاح می شود.
ترکان در ادامه بازدیدهای روز اول خود از منطقه آزاد ارس با حضور در اراضی کشاورزی دشت گلفرج پروژه آغاز به کار دستگاه های ضد تگرگ را در این اراضی افتتاح می کند.
هم چنین آسفالت و بهسازی مسیرهای دسترسی به پروژه های گلخانه ای ارس شامل گلخانه بزرگ تارلا امین و مدرسه ارس از دیگر برنامه های ترکان به منطقه آزاد ارس خواهد بود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو