بهبود و نوسازی صنایع منطقه ویژه لرستان در کلینیک سیار صنعت

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از بهبود و نوسازی واحدهای صنعتی در کلنیک سیار صنعت در منطقه ویژه اقتصادی لرستان خبر داد.

به گزارش فرینا، بختیار رازانی در نشستی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط صنعتی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی لرستان برگزار شد گفت: برنامه های حمایتی شرکت از واحدهای مستقر در شهرکهای صنعتی استان لرستان با هدف شناسایی مشکلات و ارائه راهکار راه اندازی شده است.
رازانی افزود: در این کلنیک که با هدف مشاوره تخصصی به بخش خصوصی صنعت با کمک متخصصان برگزار می شود واحدهای صنعتی که خواستار اجرای پروژه بهبود توسط مشاوران بخش خصوصی هستند می توانند درخواست خود را به شرکت شهرکهای صنعتی استان ارایه کنند.
وی گفت: بعد از دریافت درخواست کتبی واحدهای صنعتی، قرارداد بین مشاور و واحد صنعتی منعقد خواهد شد همچنین پس از طرح مشکلات واحدهای صنعتی نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط پاسخگوی مشکلات شدند.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان افزود: امروزه واحدهای صنعتی با انبوهی از فرصت ها و تهدید ها روبرو هستند که اغلب برای رویارویی با آنها از تخصص و تجربه لازم برخوردار نبوده و یا فرصت حل مشکل را به تنهایی ندارند بنابرین این کلنیک ها می توانند راهگشای مناسبی برای این موضوع باشند.
در این نشست همچنین اطلاعات لازم  به واحدهای صنعتی متقاضی تسهیلات طرح رونق و نوسازی و بهسازی صنایع در خصوص ثبت نام در سایت بهین یاب ارائه شد.
در ادامه این نشست معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان لرستان نیز گزارشی از عملکرد حوزه صنایع کوچک در مورد خدمات این حوزه به واحدهای صنعتی ارایه کرد و گفت:  خدمات مربوط به صندوق ضمانت سرمایه گذاری،فرابورس و بورس کالا، کمک به دانش بنیان کردن واحدهای صنعتی، نحوه حمایت از نمایشگاه های داخلی و خارجی و  آموزش کارکنان واحدهای صنعتی بخشی از این فعالیت ها بوده است.
 برگزاری تورهای صنعتی، کمک به صادرات محصولات واحدهای صنعتی و سایر خدمات توضیحاتی ارائه نموده و مواردی همچون موضوع اعتبارات طرح رونق اقتصادی، طرح بازسازی و نوسازی صنایع، اجرای پروژه بهبود واحدهای صنعتی، طرح اقتصاد مقاومتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

 

امتیاز به خبر :