برگزاری کارگاه روزنامه‌ نگاری در منطقه آزاد ارس

کارگاه تخصصی ـ آموزشی روزنامه‌نگاری توسط رضا قوی‌فکر (روزنامه‌نگار پیشکسوت) در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، این کارگاه تخصصی ـ آموزشی روزنامه‌نگاری برای ارتقای سطح آگاهی‌ تکنیکی اهالی رسانه‌ شهرهای مرند، جلفای استان آذربایجان شرقی، 12 مردادماه برگزار شد.
ابراهیم نصیری - نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه‌ آزاد ارس - درباره این کارگاه آموزشی گفت: رضا قوی‌فکر از روزنامه‌نگاران پیشکسوت و سخنگوی انجمن پیشکسوتان مطبوعات، در این کارگاه یک روزه، تکنیک‌های خبرنویسی، روش‌های مصاحبه خبری، گزارش‌نویسی و مفاهیم کاربردی روزنامه‌نگاری اقتصادی را به شرکت‌کنندگان آموزش ‌داد. همچنین در پایان این دوره آموزشی، خاطرات شفاهی مطبوعات بیان شد.
او با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه رسانه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت آموزش در حوزه رسانه، مقرر شده است که از این پس، دوره‌های روزنامه‌نگاری در حوزه‌های مختلف، بویژه روزنامه‌نگاری اقتصادی، با همکاری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس برگزار شود.
وی افزود: خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، کارشناسان رسانه روابط عمومی‌ها، مسؤولان روابط عمومی اداره‌های شهرستان‌های استان و همکاران روابط عمومی منطقه آزاد ارس، در این کارگاه آموزشی شرکت کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :