جاذبه‌های تفریحی کیش را از دست ندهید

جزیره کیش تفریحات بسیاری دارد که آن را برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جذاب کرده است.

به گزارش فرینا، دو جاذبه تفریحی مهم جزیره کیش که گردشگران بسیاری را حیرت‌زده می‌کند را معرفی می کنیم. به این امید که در سفر آینده‌تان آن‌ها را هم تجربه کنید. قیمت تور کیش هم در تابستان و اوایل پاییز افت می‌کند و گردشگران می‌توانند بخش اعظم بودجه سفرشان را به تفریحات اختصاص دهند.
تفریحات متعدد جزیره کیش این جزیره را به یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران تبدیل کرده و تجربه تمام این تفریحات هیجان‌انگیز به ۳ یا ۴ تور احتیاج دارد.  یکی از آن تفریحات پارک کیبل اسکی کیش است که بزرگ‌ترین کیبل اسکی جهان به شمار می رود و به سبب قرار گیری در آب‌های نیلگون خلیج فارس محبوبیت بسیار زیادی دارد.
کیبل اسکی کیش ۸۶۱ متر طول دارد و تمام رده‌های سنی  ۳ تا ۹۳ سال می‌توانند از تجربه هیجان انگیز اسکی روی آب در جزیره کیش بهره ببرند.  رستوران بزرگ، کافی‌شاپ، آلاچیق‌های متعدد، اسکله بزرگ تفریحی، محل شنای آقایان و پارکینگ از دیگر امکانات این مجموعه ست.
پاراسل کیش که تنها در جزیره کیش قابل دسترسی‌ست. پاراسل که معمولا در سواحل انجام می‌شود شما را بر چتر پاراسل سوار می کند و توسط یک قایق تندرو به سرعت می‌کشند تا اوج بگیرید. این تفریح جذاب را دو یا سه نفره هم می‌توانید تجربه کنید.
حال تصور کنید که با دوستانتان روی یک تیوپ‌ سوار شدید و قایقی با سرعت شما را می‌کشد. هیجانی استثنایی در تیوپ‌سواری با سرعت وجود دارد که معمولاً گردشگران تورهای کیش چندین بار آن را امتحان می‌کنند.  این دو مجموعه تفریحی را به هیچ وجه از دست ندهید.


 

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو