آمادگی منطقه ویژه اترک برای استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در منطقه

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان گفت: منطقه ویژه اقتصادی اترک ظرفیتی فوق‌العاده برای توسعه بخش‌های مختلف استان محسوب می‎شود.

به گزارش فرینا، حجت‌الله خلیل‌زاده افزود: امکانات زیربنایی مناسبی برای استقرار متقاضیان سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم است و بخشی از امکانات موردنیاز همچون زیرسازی و بیس و آسفالت و مخابرات در حال انجام است.
خلیل زاده با اشاره به اخذ سند مالکیت اراضی منطقه ویژه اقتصادی اترک گفت: گام بعدی در منطقه اترک استقرار گمرک خواهد بود که در این زمینه 70 هکتار با شرایط گمرک فنس‌کشی شده است، البته ما معتقد هستیم شرایط برای ورود سرمایه‎گذار باید بهتر از این باشد. 
وی به تعداد واحدهای بهر‎ه‎بردار در شهرک‎های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: 1004 قرارداد در شهرک‎های صنعتی استان منعقد شده است که از این تعداد 679 واحد بهره‎بردار در شهرک‎های صنعتی استان وجود دارد.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان با اشاره به ظرفیت اشتغال در شهر‎ک‎های صنعتی استان گفت: در مجموع باید 12 هزار و 44 شغل در شهرک‎های صنعتی استان ایجاد می‎شد اما اکنون برای 8200 نفر شغل ایجاد شده است. 
خلیل‎زاده افزود: برنامه امسال شهر‎ک‎های صنعتی، ایجاد اشتغال برای 1500 نفر است.
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گلستان در پایان گفت: سال گذشته 125 میلیارد ریال اعتبار عمرانی در شهرک‎های صنعتی گلستان جذب شد در حالی‌که این میزان اعتبار در سال‎های گذشته رقم 7 میلیارد تومان بود.



 

برچسب ها : منطقه ویژه اترک
امتیاز به خبر :