منطقه ویژه لامرد یکی از پروژه‌های بزرگ منطقه محسوب می شود

امام جمعه موقت لامردگفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر در لامرد به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش فرینا، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های نمازجمعه شهر لامرد افزود: یکی از نقاطی که در شهرستان لامرد به‌عنوان نقطه توسعه و ترقی می‌توانیم از آن نام ببریم منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر لامرد و صنایع پایین‌دستی مرتبط با آن است که در این منطقه ایجاد می‌شود و می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار کند.
خطیب موقت جمعه لامرد گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی در لامرد به‌عنوان یکی از طرح‌های بزرگ محسوب می‌شود که این صنایع یک دوره پیش از ساخت و دوره ساخت و دوره بهره‌برداری دارد که در حال حاضر در مرحله بهره‌برداری نیست، بلکه در حال ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و دوره ساخت خود می‌باشند.
وی افزود: قطعاً در دوران ساخت باید کارگران این صنایع داری تنوع شغلی و تخصصی باشند و تاکنون جلسات متعددی با مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد برگزار شده است که بنده از این مسئولان بابت توجه به دغدغه‌ای که مسئولان شهرستانی در زمینه به‌کارگیری نیروهای بومی داشتند تشکر می‌کنم و نظر مسئولان منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر، براین بود که ما در حال حاضر در دوران ساخت هستیم و شرکت‌ها و کارفرمایان و پیمانکاران نیاز به کارگران سخت‌کوش با توجه به کارهای سخت خود دارند.
حجت‌الاسلام غفاری ادامه داد: در حوزه شهرستان لامرد و شهرستان‌های هم‌جوار با توجه به نیازهای تخصصی صنایع انرژی‌بر لامرد در دوران ساخت، آماری که ارائه شد قطعاً دارای توجیه بود و امیدواریم جوانان این شهرستان برای اینکه به شغل آبرومند و خوب برسند با توجه به نیازهای تخصصی این منطقه ویژه اقتصادی خود را آماده کنند.
امام‌جمعه موقت لامرد گفت: از مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی‌بر لامرد درخواست کردیم که روابط عمومی خود را قوی‌تر کنند تا مردم بیشتر در جریان کارها قرار بگیرند و اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود.
وی در ادامه سخنان خود خطاب به شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز افزود: شوراهای اسلامی روستاها با توجه حجم نقدینگی اعتبارات که به روستاها اختصاص یافته است و در کمیته انطباق مصوبات آن تایید شده دقت لازم داشته باشند و پروژه‌هایی که در سطح روستا خود انجام می‌دهند با مردم روستای خود اطلاع‌رسانی دقیق کنند تا شبهه‌ای برای مردم ایجاد نشود.
حجت‌الاسلام غفاری گفت: در حوزه شهر نیز میزان نقدینگی و اعتبارات پروژه‌های انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی شود و منتخبین شورای اسلامی شهر در دوره پنجم نیز دقت کنند که مأمور یک جناح سیاسی نیستند، بلکه با رأی مردم به‌عنوان منتخب مردم انتخاب شده‌اند و چه‌بهتر است که انسان کاری انجام دهد که مردم بگویند این اقدام برای خدمت به مردم بوده است.
امام‌جمعه موقت لامرد همچنین در خصوص فرارسیدن 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی نیز افزود: جایگاه آزادگان یک جایگاه ارزشمند است و از مسئولان و مردم می‌خواهم که همیشه آزادگان را مورد تکریم قرار دهند.

 

برچسب ها : منطقه ویژه لامرد
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو