جزیره کیش بستری مناسب برای فعالیت صنعتگران است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه باید موجبات رشد تولید و اشتغال در کیش بیشتر شود افزود : این جزیره بستری مناسب برای فعالیت صنعتگران است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان در آئین رونمایی از کارت حامی صنعت با بیان اینکه صنعتگران بزرگترین خدمات در کشور را انجام می دهند به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود : اشتغال و تولید لازمه رونق اقتصادی کشور است.
وی تصریح کرد: باید کاری کنیم که موجبات تولید و اشتغال بیشتر شود که با طراحی این کارت امیدواریم بتوانیم صنعتگران را به دیگران معرفی کنیم.
مونسان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم بسترهای لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن برای فعالیت و خدمات متناسب با نیازهای صنعتگران ایجاد کنیم.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با این کارت صنعتگران می توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با سرعت با مدیران ارتباط برقرار کنند.
مونسان ضمن اشاره به مزیت هایی قانونی در مناطق آزاد گفـت : این جزیره بستر و مکانی مناسب برای فعالیت صنعتگران است.
وی ابراز امیدواری کرد که با بسترهای ایجاد شده موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران کیش فراهم شود چرا که رضایتمندی، افزایش تولید را به دنبال خواهد داشت.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه فرمانده اقتصاد مقاومتی در راستای ارتقای صنعت کیش ماموریتی به این منطقه ابلاغ کرده است گفت: کیش صنایع و ظرفیت های خوبی برای فعالیت صنایع غیر آلاینده و دانش بنیان دارد.
مونسان تصریح کرد: صنعت جزیره کیش رو به رشد است و این منطقه می تواند قطب صنایع 'های تک' ، دانش بنیان و محلی برای صادرات باشد.
وی گفت : یکی از مهم ترین ماموریت های کیش در حوزه انتقال فن آوری است که تلاش داریم در این راستا به شرکت های دانش بنیان جزیره کیش کمک کنیم و در شرایط کنونی در حال آماده کردن زیر ساخت های مناسب هستیم تا تسهیلات بیشتری را در اختیار شرکت ها قرار دهیم.
آئین رونمایی از کارت حامی صنعت چهارشنبه شب با حضور معاونان سازمان ،روسای سازمان ها و ادارات و جمعی از صنعتگران در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

امتیاز به خبر :