حمایت دولت مهمترین خواسته سرمایه گذاران بخش خصوصی است

سرمایه گذار بخش خصوصی در کیش با تاکید بر اینکه مسئولان در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی باید جسارت و شجاعت داشته باشند گفت: اگر فعالان این عرصه از سوی مسئولان و دولت حمایت شوند با جدیت بیشتری تلاش می کنند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمد احمدپور که به عنوان سرمایه گذار در عرصه صنعت ساختمانی کشور و جزیره کیش فعالیت می کند یکی از راه های حمایت و جذب سرمایه گذار را شجاعت و جسارت مسئولان در این عرصه عنوان کرد.
وی گفت: زمانی که سرمایه گذاران بداند مسئولان از آنها حمایت می کنند در مسیر فعالیت ترس به خود راه نمی دهند و با جدیت به کار سرمایه گذاری ادامه می دهند.
این سرمایه گذار بخش خصوصی اظهار کرد: اگر مسئولان عالیرتبه در انتخاب مدیران بخشهای مختلف سرمایه گذاری دقت کنند تا افرادی را که در راس کار قرار می دهند جسور، متخصص و نترس باشد سرمایه گذاران نیز با اطمینان کامل در این مسیر فعالیت می کنند.
وی تصریح کرد: ممکن است یک سرمایه گذار که صدها نفر در مجموع او تلاش می کنند برای ملاقات با مدیر عالی یک مجموعه روزها منتظر بماند که این امر روند کار را کند می کند.
احمدپور به علت اصلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: علت اصلی این بود که همه دست به دست هم دادند و یک هدف را دنبال کردند، در هر فعالیت و برای رسیدن به نتیجه مثبت باید همدلی و همراهی وجود داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران متعهد به کار ارتباط نزدیکی داشته باشند گفت: این سرمایه گذاران هر زمانی که کشور به انها نیاز داشت خالصانه و با تمام توان در خدمت کشور و مردم بودند و امروز انتظار دارند تا حمایت لازم از آنها صورت گیرد ، این حمایت به رونق فعالیت های بخش خصوصی منجر می شود.
این فعال بخش خصوصی گفت :دولت تدبیر و امید نیز باید از مدیران متخصص، جسور، با تقوا و اخلاق مدار در بخشهای مختلف استفاده کند تا در کنار سرمایه گذاری بتوانند برای موفقیت کشور خدمت کنند.
وی با تاکید بر اینکه در جزیره کیش ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت: زمانی که سرمایه گذار و یا هر فرد دیگری دچار خطا نشود و کار را تنها برای رضای خدا و مردم انجام دهد جای نگرانی برای تلاش بیش از حد وجود ندارد.
احمدپور تصریح کرد : زمانی باید ترس به دل راه دهیم که تنها سود حاصل از فعالیت برای ما مهم باشد.
این سرمایه گذار بخش خصوصی بهترین راهکار برای رفع مشکلات در مسیر سرمایه گذاری در بخش خصوصی را ایجاد کمیته حمایت از سرمایه گذار در بخش های مختلف دانست.
وی تاکید کرد : اگر سرمایه گذار در بخش مالی با مشکل جدی روبروست نباید به او اجازه فعالیت داد و در عوض با سرمایه گذارانی که خالصانه و با جدیت تلاش می کنند باید حمایت لازم صورت گیرد.
این سرمایه گذار بخش خصوصی گفت: ما خود را خادم مردم می دانیم و باید همه با هم در کنار یکدیگر همدل و همراه باشیم و برای داشتن ایرانی آباد و رضایت مردم و خواسته های آنان تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه در هیچ کدام از دولت ها به سرمایه گذاری کلان توجه جدی نشده است اظهار کرد: بیش از 50 درصد کشور در بخش سرمایه گذاری فعال هستند که این رقم در رونق و پیشرفت کشور تاثیر بسزایی دارد.
احمدپور گفت: این سرمایه گذار است که اشتغالزایی ایجاد می کند و سبب آبادانی بخشهای مختلف در کشور می شود اما تعریف جامعی از سرمایه گذار نداریم و زمانی که این تعریف مشخص نشود سرمایه گذاری جایگاه اصلی خود را پیدا نخواهد کرد.
وی تاکید کرد :خوب است میزگردهای تخصصی و مناظره های تلویزیونی با متخصصان صنایع مختلف و باحضور مدیران دولتی ،بخش خصوصی و سرمایه گذاران برگزار شود و دغدغه ها، موانع، مشکلات، آسیب ها و راهکارهای حمایتی مورد بررسی قرار گیرد.
سرمایه گذار دهکده مسکونی ساحلی کیش اظهار کرد: مدیران یک منطقه باید سرمایه گذاران خوب را شناسایی کنند و از آنها برای رونق منطقه کمک بگیرند.
وی به سرمایه گذاری در محل دهکده ساحلی در جنوب شرقی جزیره کیش اشاره کرد و گفت: در این پروژه حدود 5 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم درگیر فعالیت هستند که این سرمایه گذاری در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و بحث اشتغالزایی است.
احمدپور اظهار کرد: پس از حضور در این دهکده که حدود 5 ماه از آن می گذرد، مشکل آب و برق و نورپردازی، فاضلاب ساکنان مرتفع شده است و اکنون به دنبال اغاز ساخت مرحله دوم هستیم و تعاملات خود را نیز با بانک ها و منطقه به انجام رسانده ایم.
وی با قدردانی از تلاشهای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان حامی اصلی در پیشرفت و راه اندازی این پروژه گفت: تا کنون 310 واحد از این مجموعه به مردم واگذار شده است و 400 واحد نیز در حال ساخت است، تلاش داریم با برطرف ساختن برخی مشکلات سایر واحدها را تحویل دهیم.
احمدپور افزود: تلاش ما ساخت حدود 3 هزار واحد مسکونی است که در فضایی به مساحت 215 هزار متر مربع ایجاد خواهد شد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو