حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار از ورزش‌های آبی

نخستین جشنواره موج‌ سواری چابهار با حضور فرمانداران سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار و با حضور موج‌سوارانی از سراسر کشور در ساحل رمین آغاز شد.

در آئین افتتاحیه این جشنواره که عصر پنج‌شنبه برگزار شد، عبدالرحیم کردی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در سخنان کوتاهی به میهمانان و ورزشکاران حلضر در مراسم خیر مقدم گفت و ادامه داد: سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت از ورزش را جزئی از مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند چرا که ورزش شور و نشاط نوجوانان و جوانان را افزایش می‌دهد و جوانی که بانشاط است، نقش‌پذیری بهتری در جامعه ایفا می‌کند.
عضو هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی به موفقیت تیم‌های ورزشی استان سیستان و بلوچستان در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: منطقه آزاد از همه فعالیت‌های ورزشی حمایت می‌کند اما با توجه به پتانسیل‌های موجود در جنوب استان، حمایت از رشته کریکت و ورزش‌های آبی-ساحلی را در اولویت قرار داده‌ایم.
وی گفت: طبق توافقی که با انجمن موج‌سواری داشتیم، جشنواره تابستانه موج‌سواری به تقویم رویدادهای ورزشی چابهار اضافه می‌شود. ضمن آن‌که تیم‌های حرفه‌ای موج‌سواری در رده‌های گوناگون تشکیل می‌شوند و توسط مربیان مجرب داخلی و خارجی آموزش می‌بینند.
کردی ادامه داد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای توسعه این ورزش مهیج را فراهم کنیم و بنابراین تولید تخته‌های موج‌سواری و سایر تجیهزات ورزشی، مورد حمایت ویژه سازمان منطقه ازاد چابهار قرار می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: مذاکراتی با فدراسیون قایق‌رانی صورت گرفته تا کمپ تیم‌های ملی قایقرانی در سواحل چابهار تاسیس شود.
وی ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان و حضار، ابراز امیدواری کرد جشنواره موج‌سواری چابهار به رویدادی در گستره ملی تبدیل شود.
گفتنی است این جشنواره توسط سازمان منطقه آزاد چابهار با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، اداره ورزش و جوانان و انجمن موج سواری ایران با حضور مربیان بین المللی از 2 تا 8 شهریور ماه به میزبانی منطقه آزاد چابهار در محل کمپ کوه های مریخی برگزار می‌شود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو