استقبال از جشنواره تابستانی مونسون در روزهای پایانی

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

به گزارش فرینا، حسام‌الدین یوسفی افزود: در دوازدهمین شب جشنواره تابستانی مونسون، سازمان میزبان والی قندهار افغانستان و هیئت همراه بود که این هیئت از برنامه‌های شاد و مفرح ازجمله موسیقی سنتی که به‌صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش شد دیدن کردند.
وی افزود: در روزهای پایانی جشنواره تابستانی مونسون تعداد زیادی از گردشگران، مسافران و شهروندان چابهاری با حضور در جایگاه میلاد ۲ محل برگزاری جشنواره از برنامه‌ها استفاده می‌کنند.
یوسفی اضافه کرد: مسابقه پیامکی با طرح سؤالاتی با موضوعات مختلف اقتصادی، گردشگری و جاذبه‌های طبیعی چابهار ویژه بینندگان شبکه استانی هامون با استقبال شمار زیادی از هم‌وطنانمان از شهرهای مختلف کشور روبرو شده است که همه‌شب به‌قیدقرعه جوایزی به ۵ نفر از برندگان اهداء می‌گردد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در حاشیه برگزاری جشنواره تابستانی مونسون برنامه مختلف تفریحی _ ورزشی مانند موج‌سواری، ماهیگیری خانواده، پرواز بادبادک‌ها، موتورسواری، اتومبیل‌رانی، شنای دریایی و شترسواری ساحلی برگزار شد.
جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار تا ۲۲ شهریورماه جاری ادامه دارد.

امتیاز به خبر :