بزودی؛ مجوز اجرای پروژه منطقه ویژه بروجرد نهایی می‌شود

فرماندار بروجرد گفت: مجوز اجرای پروژه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد به‌زودی و با موافقت مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نهایی می‌شود.

به گزارش فرینا، علی کورانی فر با تشریح آخرین وضعیت پیگیری‌های انجام‌شده در زمینه احداث منطقه ویژه اقتصادی بروجرد افزود: با حضور جعفر آهنگران مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و هیات کارشناسان همراه وی جلسه‌ای برای بررسی این موضوع در فرمانداری بروجرد برگزار شد.

کورانی فر گفت: مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی پس از بازدید میدانی از منطقه ویژه اقتصادی بروجرد و ارزیابی ظرفیت‌های موجود از نزدیک در جریان اقدامات انجام‌شده برای واگذاری مجوزهای لازم به شرکت آباد راهان پارس قرار گرفت و سؤالات و ابهامات خود در این خصوص را مطرح کرد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد به‌منظور صدور مجوز نهایی و واگذاری این مجوز از شرکت یاوران سحر مجری قبلی به شرکت آباد راهان پارس مجری فعلی اقدامات لازم در تهران صورت پذیرد تا مقدمات اجرای این طرح ظرف 6 هفته دیگر به سرانجام برسد.

فرماندار بروجرد با اشاره به  نظر مثبت مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی دبیرخانه شورایعالی پس از بازدید از این منطقه ویژه گفت: قرار است این موضوع در جلسه‌ای در تهران با حضور 15 نفر از وزارتخانه‌های مختلف که عضو آن کارگروه هستند مطرح‌شده تا موافقت‌های لازم برای شروع به کار و واگذاری مجوز انجام شود.

کورانی فر با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب شرکت آباد راهان پارس مجری فعلی منطقه ویژه اقتصادی بروجرد برای اجرای این پروژه افزود: این شرکت با دارا بودن 13 هزار نفر پرسنل در سراسر کشور و در اختیار داشتن تمامی تجهیزات لازم برای ساخت‌وساز، راه‌سازی، ابنیه و فرودگاه سازی شرکتی توانمند و دارای تمکن مالی برای اجرای این پروژه است.

فرماندار بروجرد ابراز امیدواری کرد که با اتمام مراحل واگذاری مجوزهای این پروژه به شرکت یادشده عملیات اجرای پروژه منطقه ویژه بروجرد ظرف ماه‌های آینده آغاز شود.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو