بازدید اعضای کمیسیون‌های مجلس از منطقه ویژه سیرجان

اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از کارخانه گلدیران این منطقه بازدید و ظرفیت خطوط جدید تولید یخچال و ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل و سرمایه‌گذار شرکت گلدیران گفت: این شرکت در کشور 3 هزار و 750 نفر به طور مستقیم و 17 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته است و تولیدات ما به‌روز و بهترین تولید دنیا است، چون ایرانی لایق بهترین‌ها هستند.

حسین تنهایی افزود: دولت با حمایت‌های خاص خود می‌تواند رونق فروش کالای ما را داشته باشد، اکنون کالا‌های قاچاق که از مرزهای غربی و جنوبی وارد می‌شود ضربه‌ای به تولیدات و بازار ما وارد می‌کنند، زیرا ما هستیم که ارزش افزوده و مالیات می‌دهیم و اشتغال داریم و آنها با درصدی پایین‌تر کالای نامرغوب خود را به مردم عرضه می‌کنند.


امتیاز به خبر :