توسعه پروازهای منطقه‌ای و مرکزی هما از فرودگاه چابهار

مدیرکل دفتر منطقه‌ای هواپیمایی هما در چابهار از برقراری پروازهای مستقیم چابهار ـ شیراز و چابهار ـ بندرعباس خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، سعید بیانی بندپی گفت: تداوم و ایجاد خطوط پروازی هما از فرودگاه چابهار به مرکز کشور و به طور ویژه خط چابهار ـ شیراز به استقبال مسافران بستگی دارد.
سعید بیانی بندپی با اشاره به توسعه پروازهای به فرودگاه چابهار اظهار کرد: سیاست ایران ایر توسعه پروازهای منطقه جنوب کشور و ارتباط چابهار با شهرهای مرکزی ایران است.
وی از برقراری دو خط پروازی جدید از فرودگاه کنارک (چابهار) خبر داد و گفت: در راستای افزایش پروازهای منطقه جنوب کشور، شرکت ایران ایر اقدام به برقراری پروازهای مستقیم از فرودگاه کنارک (چابهار) به شیراز و بندرعباس با یک فروند بویینگ (ام دی)از 8آبان ماه جاری می‌کند.
مدیرکل هما در چابهار با بیان اینکه برنامه پروازهای هما 6ماه یکبار بسته می‌شود اظهار امیدواری کرد: برقراری خطوط پروازی جدید و به طور ویژه خط پروازی چابهار ـ شیراز با استقبال مسافران روبه رو شود چراکه درصورت استقبال کمتر 50درصد مسافران مجوز این خط لغو خواهد شد.
بیانی تاکید کرد: درصورت استقبال مسافران و یاری نهادهایی هم چون سازمان منطقه منطقه آزاد چابهار از خط پروازی چابهار ـ شیراز، هما در آینده اقدام به ایجاد خطوط پروازی جدید از مبدا فرودگاه چابهار به دیگر شهرهای مرکزی ایران هم چون اصفهان و یزد می‌کند که این امر کمک شایانی به برقراری ارتباط چابهار با شهرهای مرکزی ایران و توسعه گردشگری خواهد کرد.

امتیاز به خبر :