راه اندازی سایت مرزی منطقه ویژه خراسان جنوبی در مرز ماهیرود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی از راه‌اندازی سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان در مرز ماهیرود خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی صفدری‌زاده با اعلام این خبر گفت: منطقه ویژه به عنوان یک شاهرگ حیاتی در اقتصاد استان به شمار می‌رود و رشد و توسعه هر خطه به شکوفا کردن استعدادهای آن بستگی دارد.

صفدری‌زاده در نشست شورای اداری شهرستان سربیشه ضمن قدردانی از مسئولان برای نگاه مثبت و تلاش بی‌وقفه در جهت عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی ماهیرود افزود: سایت مرزی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مستقر در مرز رسمی ماهیرود از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و نقش موثر و موقعیت استراتژیک دارد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به عنوان یک شاهرگ حیاتی در اقتصاد استان و منطقه به شمار می‌رود گفت: رشد و توسعه هر خطه به توان اقتصادی و شکوفا کردن استعدادهای بالقوه آن بستگی دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: چنانچه کسی قدر موقعیت‌های به وجود آمده را نداند از قطار در حال حرکت تجارت جهانی که به سرعت رو به جلو می‌رود باز خواهد ماند.

صفدری‌زاده گفت: منطقه ویژه اقتصادی توانسته در سایت مرزی نیز زیرساخت‌های لازم را برای حضور پر شور فعالان اقتصادی داخلی و خارجی محیا کند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: حضور فعالان اقتصادی و استفاده از سایت مرزی به تنهایی محقق نخواهد شد مگر با حمایت‌های مسئولان که خوشبختانه تاکنون همراه منطقه بوده و همین امر نیز موجب دلگرمی مسئولان و مدیریت این سازمان است و امیدوارم در ادامه راه نیز کمافی السابق دستگاه‌های اجرایی در کنار منطقه ویژه اقتصادی باشند.



امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو