پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس از پایش واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سرخس توسط ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت سندگل افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی و افق چشم‌انداز 35 هزار اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و بررسی میدانی کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس، از واحدهای دچار عارضه و مشکل در این منطقه با توجه به شعار سال که «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، با حضور ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام، اعضای شورای اسلامی شهر سرخس، مشاور فرماندار سرخس و مدیران منطقه ویژه اقتصادی بازدید به عمل آمد.

سندگل گفت: در این بازدید و جلسه فشرده‌ای که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مقرر شد که تشکیل و اعزام تیم‌های تخصصی برای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی از طریق ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام صورت گیرد.

وی افزود: ایجاد واحد مشاوره در محل منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای همکاری و راهنمایی سرمایه‌گذاران، پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و توسعه منطقه و تسهیل و همکاری برای تسریع در اخذ مجوز منطقه آزاد تجاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد برای تشریح و تفهیم اشتغال بالای منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای کل استان و کشور از نمایندگان مجلس استان خراسان رضوی در جهت همکاری بیشتر دعوت به عمل آید.

سندگل افزود: در اجرای این مصوبات ستاد عالی پایش استانداری در محوریت و جریان امور قرار خواهد گرفت.

امتیاز به خبر :