معرفی توانمندی های صنعتی قشم در کیش اینوکس 2017

همایش فرصت های سرمایه گذاری خارجی (اینوکس 2017) در کیش فرصتی بود تا توانمندی های جزیره قشم در حوزه صنایع و چگونگی جذب سرمایه گذاران خارجی در این منطقه در گفت وگو با شرکت کنندگان در این همایش مطرح شود.

به گزارش فرینا، رضا باقری نژاد، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم به اتفاق تتسوجی اوئمورا مشاور ارشد شرکت نومورای ژاپن و فرهاد تقی زاده حصاری مشاور ارشد سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه اقتصاد بین الملل در دیدار با اکبر قهرمانی معاون سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، درخصوص بررسی و تبادل تجربیات موفق جهانی و ارائه راهکارهای نوین تامین منابع مالی خارجی به منظور توسعه ی جزیره قشم و همچنین رفع موانع قانونی جذب سرمایه گذاری خارجی در قشم تبادل نظر کردند.

در این نشست قرار شد مجموعه ای از اقدامات و پیشنهادات سازمان منطقه آزاد قشم به شکل رسمی به اطلاع سازمان کمک های اقتصادی و فنی ایران برسد.

آنان همچنین مباحث مربوط به نهایی کردن موضوع تامین منابع مالی داخلی از سوی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن در راستای اجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم را با سید محسن فاضلیان مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تامین سرمایه بانک مسکن و مشاور ارشد مالی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کردند.

فرهاد تقی زاده حصاری اقتصاددان بانک توسعه آسیایی (توکیو) و مشاور ارشد سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه بین الملل در بخشی از همایش فرصت های سرمایه گذاری خارجی کیش (اینوکس)، در پانل تخصصی ستاد توسعه سواحل استراتژیک مکران تجربیات توسعه ی جزیره قشم و راهکارهای تامین منابع مالی بین المللی با استفاده از امکانات و توانمندی های بازارهای مالی بین المللی را تشریح کرد.

گفتنی است؛ آگاهی از نظرات و دیدگاه های مجریان و برگزار کنندگان نمایشگاه ها و تبادل اطلاعات در زمینه موانع و چالش های پیش روی دست اندرکاران این عرصه و تبیین راهکارهای برگزاری موفق تر نمایشگاه ها ی ملی و بین المللی در جزیره کیش از مهم ترین اهداف برگزاری این نشست بود.

همایش فرصت های سرمایه گذاری خارجی کیش (اینوکس 2017) از 9 تا 11 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو